کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

درباره بلاگ

از خدا می‌خواهم
همه دختران دنیا
خوب زندگی کنند
و بودنشان و خوبی‌هایشان
لبخند بنشاند بر لب امامشان (عج)
بشوند نور چشم حضرت
آنچه خوانده ام
دیده‌ام
شنیده‌ام
حس کرده‌ام و فهمیده‌ام
را مادرانه هدیه می‌دهم
به همه دخترانی که
می‌شناسم و نمی‌شناسم
شاید روزی، جایی، به کار کسی بیاید.

***
وقتی نرم نرمک قد می کشند،
میشوند محبوبه پدران.
وقت آیینه و شمعدان و نقل و گل،
خورشید خانه همسرند.
و فرشته بی بال خداوندند،
وقتی ردای مادری تن می کنند.
دخترها ...

۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۶

صد و سی و چهار

گاهی برای خودت گل بخر.



+ در آستانه یک تصمیم بزرگ قرار دارم. محتاج دعایتان هستم، زیاد.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۱

نظرات  (۴)

۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۳ بهار نارنج
چشم :)
گاهی میخرم البته و خیلی حس خوبیه. 
دیروز رفته بودم شهر کتاب و دو تا کتاب توصیه شده شما رو خریدم و به خوندشون مشغولم :)
خواستم بگم همچین نوشته های تأثیرگذاری دارید شما. :)
پاسخ:
سلام. ممنونم از لطف شما. امیدوارم واقعا راهگشا باشه. من به خیلی ها که تازه ازدواج کردن کتاب زن کامل رو توصیه می کنم.
التماس دعا :)
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۶ سیده طهــــــــــــــورا
سلام بر شما خواهر دوست داشتنی
از وبلاگتان لذت بردم... ممنون که چنین زیبا و مؤثر می نویسید. کتاب دیگری که خیلی به روحیات شما می خورد در رابطه با همسر داری معرفی می کنم امیدوارم با معرفی آن به دوستان و بینندگان وبلاگ خوبتان، رحمت پروردگار را به سمت خود سرازیر نمایید:
«نه حرف من نه حرف تو حرف خدا»
با جستجوی آن در اینترنت می توانید توضیحاتی اجمالی نسبت به آن دریافت بفرمایید.
ملتمس دعای خیر
پاسخ:
سلام.ممنونم از لطفتان.ان شاالله بعد از مطالعه کتاب، معرفیش خواهم کرد.
احسنت بسیار کوتاه و مفید

خدا قوت

ان شاءالله حاجت روا بشید
پاسخ:
سلام .ممنونم.
ان شالله هرچی خیره براتون پیش بیاد.
پاسخ:
سلام. از لطف شما ممنونم. همچنان محتاج دعا هستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی