کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

درباره بلاگ

از خدا می‌خواهم
همه دختران دنیا
خوب زندگی کنند
و بودنشان و خوبی‌هایشان
لبخند بنشاند بر لب امامشان (عج)
بشوند نور چشم حضرت
آنچه خوانده ام
دیده‌ام
شنیده‌ام
حس کرده‌ام و فهمیده‌ام
را مادرانه هدیه می‌دهم
به همه دخترانی که
می‌شناسم و نمی‌شناسم
شاید روزی، جایی، به کار کسی بیاید.

***
وقتی نرم نرمک قد می کشند،
میشوند محبوبه پدران.
وقت آیینه و شمعدان و نقل و گل،
خورشید خانه همسرند.
و فرشته بی بال خداوندند،
وقتی ردای مادری تن می کنند.
دخترها ...

۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۱۱

سیصد و سه

اردیبهشت و ماه شیرین رجب است، باغ ایرانی* را از دست ندهیم.

+به گمانم کم کم باید چیزهایی هم برای پسرم بنویسم.
+ الحمدلله
+المستغاث بک یا صاحب الزمان
*(ده ونک) خیابان شیخ بهایی شمالی ،20 متری پیروزان ، کوچه شهید صابری
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۳

نظرات  (۲)

مبارکا باشه. خدا به همه ی آرزومندان بخصوص من هم قسمت بکند

پاسخ:
سلام بانو. اتفاق خاصی نیفتاده؛ یعنی عضو جدیدی به ما اضافه نشده، فقط احساس کردم لازم است گاهی بعضی نکات پسرانه اینجا بنویسم، همین.
الهی دامنتان به زودی سبز شود. فرزند صالحی انشاالله به زودی وارد زندگیتان شود.
دعاگو هستم.
سلام عزیزم

منم فکر کردم یه تو راهی دارید کلی ذوق کردم

هر چی خدا بخواد

راستش اومدم بگم که این هفته قسمت شد رفتم مشهدالرضا اونجا یادتون کردم و از جانبتون سلام دادم

و همه اش یاد این جمله ی همیشگیتون تو حرم میفتادم المستغاث بک یا صاحب الزمان


پاسخ:
سلام. زیارت قبول. چقدر خوشحالم کرده باشید خوب است؟ خیلی خیلی خیلی خبر خوبی بود اینکه در بهشت یادم بوده‌اید. مشرف بشوید بارها و بارها الهی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی