کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

درباره بلاگ

از خدا می‌خواهم
همه دختران دنیا
خوب زندگی کنند
و بودنشان و خوبی‌هایشان
لبخند بنشاند بر لب امامشان (عج)
بشوند نور چشم حضرت
آنچه خوانده ام
دیده‌ام
شنیده‌ام
حس کرده‌ام و فهمیده‌ام
را مادرانه هدیه می‌دهم
به همه دخترانی که
می‌شناسم و نمی‌شناسم
شاید روزی، جایی، به کار کسی بیاید.

***
وقتی نرم نرمک قد می کشند،
میشوند محبوبه پدران.
وقت آیینه و شمعدان و نقل و گل،
خورشید خانه همسرند.
و فرشته بی بال خداوندند،
وقتی ردای مادری تن می کنند.
دخترها ...

۲۵ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۸

سیصد و سی و شش

زرنگ باش
بعد از هر نماز، دعا کن برای فرزندان آمده و نیامده‌ات... برای نسل‌های بعد حتی
دعا کن خدا فرزندانت را سالم، صالح، خوش قدم، خوش روزی و عاقبت بخیر قرار دهد.*

* از توصیه‌های آقا مجتبای تهرانی برای بعد از نمازهای واجب: صلوات+ استغفار+ صلوات+ دعای بالا+ صلوات
+ این روزها خانوادگی محتاجیم به دعا. دعایمان کنید لطفا
+ المستغاث بک یا صاحب الزمان

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۵

نظرات  (۳)

۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۱ محبوب حبیب
سلام دوست عزیز ندیده ام
چه دعای خوبی. 
ممنون یادم دادی :))
پاسخ:
سلام محبوب جان. خواهش میکنم. کاری نکردم. انشاالله در حق همه بچه ها مستجاب بشود این دعای خیر.
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۵۷ با اسم مستعار مریم
ان شالله حاجت روا بشید. دست باید بزنیم به دامان اهل بیت اینهایی که ید الله الباسطه هستند.
از حضرت دلبر که گفتید منشا خیر عالمند کمک بگیرید.
پاسخ:
سلام. چشم. ممنونم از یادآوری.
سلام خواهر عزیز. من که به شخصه وامدار مهربانی شما هستم.
ولی من و امثال من که فرزندی نداریم چه کنیم. محرم که می آید آتش میزند دلم را فرازی که پدرومادر و فرزندانم را فدای ارباب میکنم. من نه فرزندی دارم که او را فدا کنم و نه نسلی از من هست که من را فدای کند برای حسین.
پاسخ:
خواهر عزیزم سلام. از لطف شما ممنونم. امروز یک نکته خوب از یک روحانی مورد وثوق یاد گرفتم که قصد گذاشتنش در «کوچکهای بزرگ» را داشتم؛ اما حالا پیش‌تر برای شما می‌گویم که متوسل به حضرت رباب سلام الله علیها بشوید برای فرزنددار شدن. خیلی به دل من نشست این نکته. امیدوارم گشایشی باشد و به دل شما هم بنشیند و دامن همه بانوان سبز باشد الهی. در مورد این پست باید بگویم آقا مجتبی این دعا و توصیه را برای همه گفته بودند. حتی برای کسانی که فرزندی ندارند. برای نسلهای بعد...چیزی ندارم برای گفتن فقط دعاگو هستم و محتاج دعا. امیدوارم اگر خیر و صلاح الهی در مادر شدن است تعجیل شود و اگر نیست آرامش و صبر و نعمت بزرگتری نصیبتان بشود الهی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی