کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

درباره بلاگ

از خدا می‌خواهم
همه دختران دنیا
خوب زندگی کنند
و بودنشان و خوبی‌هایشان
لبخند بنشاند بر لب امامشان (عج)
بشوند نور چشم حضرت
آنچه خوانده ام
دیده‌ام
شنیده‌ام
حس کرده‌ام و فهمیده‌ام
را مادرانه هدیه می‌دهم
به همه دخترانی که
می‌شناسم و نمی‌شناسم
شاید روزی، جایی، به کار کسی بیاید.

***
وقتی نرم نرمک قد می کشند،
میشوند محبوبه پدران.
وقت آیینه و شمعدان و نقل و گل،
خورشید خانه همسرند.
و فرشته بی بال خداوندند،
وقتی ردای مادری تن می کنند.
دخترها ...

۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۰۱

قدمتان سر چشم

علاوه بر این خانه که انشاالله درش همیشه به روی شما باز است؛ برای ساده تر شدن ارتباط، در کانال هم منتظرتان هستم. قدمتان سر چشم

https://t.me/Koochakebozorg

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۴

نظرات  (۹)

سلام
کاش کانالتون در پیام رسان های داخلی بود 
یا حداقل یک کانال هم در پیام سان های داخلی ایجاد میکردید در کنار کانال تلگرامی 

پاسخ:
سلام دوست عزیز. ممنونم از پیشنهادتون بهش فکر میکنم.
سلام.روزتون بخیر.من هر چی روی لینک کانال میزنم eror میده..لینک درسته؟؟
پاسخ:
سلام الهام جان. بله درسته. امتحانش کردم همین الان. نمیدونم مشکل چیه. چه کمکی از من ساخته است؟
سلام مجدد:)
تونستم عضو کانال شم.ممنون
پاسخ:
سلام الهام جان. خداروشکر. خواهش میکنم. التماس دعا
  سلام 
پیشنهاد بنده پیام رسان "سروش" هست 
ان شاالله مارو هم از مطالب عالیتون بهره مند کنید 
پاسخ:
:)
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۸:۰۷ ملکه بانو
کانالتون مثل اینجا عالیه. خیلی استفاده میکنم
پاسخ:
لطف دارین ملکه جان. سلامت باشین الهی. التماس دعای فراوان
سلام بانو. کانالتون عالیه. یه سوال دارم. کتابها رو از فیدبیو بعد از دانلود بازم باید آنلاین خوند یا خیر؟؟؟؟ اگه اینطوری باشه که خیلی بده.
مطلب اخرتون درباره لطافت برای خودِ خودِ من بود. دعا کنید بتونم لطیف بشم... 
پاسخ:
سلام زهرا جان از محبتتون خیلی ممنونم. نه کتابها بعد از خریداری شدن به کتابخانه شما اضافه میشوند و به صورت آفلاین قابل خواندن هستند. التماس دعا
سلام بانوجان
همچنان از مطالب خوب کانال ممنونم. یه سوال داشتم که بهتر از شما کسی رو نمیشناسم برای پاسخ دادن بهش: یکی از دوستانم ازم خواسته کتابی درباره بلوغ و تربیت جنسی دختران و پسران معرفی کنم بهش‌ ممنون مبشم اگه حضور ذهن دارید راهنماییم کنید. 
پاسخ:
سلام زهراجان از محبتتون ممنونم. یک کتاب خوب که یکی از دوستان فرهیخته‌ام در کانالشان معرفی کرده بودند را در کانال قرار دادم. 
سلام ... 
کانالتون رو به شدت دوست دارم و هرروز منتظر به روز شدنشم. 
اجرتون با حضرت مادر سلام الله علیها
پاسخ:
سلام. از لطف و محبتتون بسیار سپاسگزارم.
سلام بانو جان
نو کانال ک راه ارتباطی نیست مجبوریم هی اینجا مزاحمتون بشیم. کتاب برتری خفیف رو از فیدیبو خریدم و حدود ۱۷۰ ص خوندم. کلی دعاتون کردم بخاطر معرفیش و به خیلیا پیشنهاد دادم. کلیپای هدف دکتر حورایی ام که دیگه نگم. انگیزه م برای زندگی خیلی بالا رفته. حتی دیگه جوش چیزای بیخودُ نمیزنم.  شاید دلیلش اینه که دارم اهسته و پیوسته به بعضی کارام که علاقه داشتم- مثل خطاطی-میرسم. البته در مجموع نکات کاربردی و نابی که تو کانال میذارین این حسُ بهم میده.
حالا سوالم اینه که تو اولویتهام یکمی دچار مشکلم.برای همین مشورت میخواستم. البته میدونم که زندگی هر کس منحصر به خود اون شخصه ولی گاهی ام شاید ادم فکرش به چیزای خوب نرسه. اینه که در اینباره میخواستم بگین و چند تا از مصادیقش رو بیان کنید. بازم بی نهایت ممنونم
پاسخ:
سلام زهراجان. از لطف و محبتتون ممنونم و خیلی خیلی خوشحالم که مفید بوده براتون. منظورتون از اولویت‌ها رو درست متوجه نشدم. اولویت بندی ارزشها مدنظرتونه؟ راستش اهداف و ارزشها همونطور که خودتون گفتین کاملا شخصی است و بالا و پایین شدن دو ارزش احترام و ثروت، میتونه دو آدم کاملا متفاوت بسازه که قابل ارزشگذاری هم نیست. هرکس با توجه به محیط، تربیت و آنچه از کودکی در خانه و از والدین و بعد در مدرسه از معلم‌هاش دریافت کرده، ارزشهاش شکل گرفتند که قابل تعمیم به دیگران نیست. ممکنه باتوجه به شرایط و آموزه‌ها شیک پوشی برای شخصی جزو ده اولویت اول باشه و برای دیگری اصلا در لیستش این ارزش جایی نداشته باشه. مهم اینه که هرکس اولویت بندی ارزشهاش رو که کاملا هم شخصی است بشناسه و براساس این اولویت ها تصمیم گیری کنه. بدون ارزش گذاری روی خوب یا بد بودن ارزشها و اولویتها هرکس براساس ارزشهای مکتوب اولویت بندی شده‌اش تصمیم بگیره گرفتار پشیمونی یا تردید در تصمیم گیری نمیشه. در کتاب اثر مرکب که تقریبا مشابه برتری خفیف هست و خودم مشغول خوندنش هستم در بخش پیوست‌ها، راهکارهای اولویت بندی ارزشها قرار داده شده. به نظرم میتونه مفید باشه براتون مطالعه‌اش. باز هم در خدمتم و بسیار التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی