کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

درباره بلاگ

از خدا می‌خواهم
همه دختران دنیا
خوب زندگی کنند
و بودنشان و خوبی‌هایشان
لبخند بنشاند بر لب امامشان (عج)
بشوند نور چشم حضرت
آنچه خوانده ام
دیده‌ام
شنیده‌ام
حس کرده‌ام و فهمیده‌ام
را مادرانه هدیه می‌دهم
به همه دخترانی که
می‌شناسم و نمی‌شناسم
شاید روزی، جایی، به کار کسی بیاید.

***
وقتی نرم نرمک قد می کشند،
میشوند محبوبه پدران.
وقت آیینه و شمعدان و نقل و گل،
خورشید خانه همسرند.
و فرشته بی بال خداوندند،
وقتی ردای مادری تن می کنند.
دخترها ...

۱۱ مهر ۹۷ ، ۲۳:۳۳

به روز رسانی کانال

هزار بار سلام 

اگر بدانید چقدر دلم برایتان تنگ شده بود.

راستش را بخواهید این روزها گاهی نکته‌ای، فایل صوتی دلنشین یا تصویر الهام بخشی به دستم می‌رسد و جایی را ندارم که با شما به اشتراک بگذارم. ضمن اینکه دسترسی‌ این روزهای من به تلگرام راحت‌تر از وب است و تا جایی که خاطرم هست دوستان هم عمدتا با تلگرام موافق بودند. تا وقت فراغت بیشتر، نکته‌ها و فایل‌ها را در کانال برایتان می‌گذارم. 

محتاج دعایتان هستم 

+https://t.me/Koochakebozorg


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۱

نظرات  (۳)

سلام هزار بار سلام
خوش برگشتین به کانال...
چقدر نیاز دارم به مطالبتون به وجودتون به اون همه آرامشی که از صفحه گوشیم موج موج‌از کانالتون بهم‌ میرسه.
اومدم که اون سیر مطالعاتی‌ای که اینجا درخواست کردیم وگذاشتید رو بردارم و برم سراغش. در این وانفسا که حق با باطل مشتبه شده حقیقتا نیاز دارم بهشون.
پاسخ:
سلام زهرا جان. از لطف و محبت شما یک دنیا ممنونم. امیدوارم مفید باشه واقعا
سلام .. 
چه خوشحالم که دوباره می خوانمتان. 
کاش بجز تلگرام راه ارتباطی دیگری، برنامه دیگری را هم انتخاب می کردید تا ما هم که عاشقانه کنارتان هستیم، داشته باشیم تان. 


پاسخ:
سلام دوست عزیزم. چقدر ذوق کرده باشم از این پیام دلنشین خوب است؟ راستش خیلی فرصت حضور در فضاهای مجازی و اپلیکیشن‌های مختلف را ندارم. امیدوارم فراغت حاصل بشود تا شرمنده خوبانی مثل شما نشوم. پیشنهاد شما دقیقا کجاست؟ 
سلام . 
ممنون  ِ محبت شما :) 
هرجا که خودتون احساس راحتی بیشتری دارید و مخاطبان بیشتری شما را دنبال می کنند . من بعد از فیلتر شدن تلگرام دسترسی ندارم. وگرنه قبل ترها همان جا کنارتان بودم. 
ایتا،سروش،بله برنامه هایی هستند که من جایگزین تلگرام کردم . 
ان شاءالله هرجا که هستید و می نویسید،دلتون شاد باشه . 

پاسخ:
سلام. ممنونم از محبت شما. انشاالله فراغتی حاصل بشه چشم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی