کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

درباره بلاگ

از خدا می‌خواهم
همه دختران دنیا
خوب زندگی کنند
و بودنشان و خوبی‌هایشان
لبخند بنشاند بر لب امامشان (عج)
بشوند نور چشم حضرت
آنچه خوانده ام
دیده‌ام
شنیده‌ام
حس کرده‌ام و فهمیده‌ام
را مادرانه هدیه می‌دهم
به همه دخترانی که
می‌شناسم و نمی‌شناسم
شاید روزی، جایی، به کار کسی بیاید.

***
وقتی نرم نرمک قد می کشند،
میشوند محبوبه پدران.
وقت آیینه و شمعدان و نقل و گل،
خورشید خانه همسرند.
و فرشته بی بال خداوندند،
وقتی ردای مادری تن می کنند.
دخترها ...

۳۰ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۰۹

کتابخوانی

هزار بار سلام. باورتان بشود یا نه در روزهای نبودنم، وقت خواندن یک کتاب جدید، وقت شنیدن یک راهکار نو، وقت تجربه یک محصول جدید به یادتان بودم. کتابهایی را که خواندم اینجا برایتان لیست می‌کنم. از بعضی ها راضی و از بعضی ناراضی بودم: 
*هفت عادت مردمان موثر، استفان کاوی، مهدی قراچه داغی/ روانشناسی، خودشناسی، موفقیت
*قانون شفا، کاترین پاندر، گینی خوشدل/ روانشناسی، تاثیر روان بر جسم و راه حل‌های رهایی از مشکلات جسمی
*آبنبات هل دار، مهرداد صدقی/ داستان بلند، دفاغ مقدس، طنز  
*آبنبات پسته‌ای، مهرداد صدقی/ داستان بلند، دفاغ مقدس، طنز 
*فردا مسافرم، مربم راهی/ داستان تاریخی، کربلا، زنان در ماجرای کربلا 
*پنجره‌های تشنه، مهدی قزلی/ سفرنامه انتقال ضریح مطهر امام حسین علیه‌السلام از قم به کربلا
*کتاب یحیا، امیرحسین معتمد/ زندگی طلبگی، تبلیغ در روستا
*خداحافظ سالار، حمید حسام/ سردار حسین همدانی به روایت همسر شهید
*هنر رضایت از زندگی، عباس پسندیده/ سبک زندگی اسلامی
*هفته چهل و چند، جمعی از نویسندگان/ روزهای مادرانگی از زبان مادرها 
*رستخیز، جمغی از نویسندگان/ جلد دوم کتاب کاشوب
*دختر شینا، بهنار ضرابی زاده/ جنگ ایران و عراق، خاطرات قدم خیر محمدی
*خاطرات سقیر، نیلوفر شادمهری/ روزهای زندگی یک دانشجوی ایرانی مسلمان در فرانسه 
*روابط متکامل زن و مرد، علی صفایی حائری/ سبک زندگی 
*رویای نیمه شب، مظفر سالاری/ داستان بلند تاریخی
*مسئله مهدویت، مسعود عالی
*سرنوشن انسان، بزرخ و نفخه صور، مسعود عالی

+ المستغاث بک یا صاحب الزمان
+همچنان محتاج دعا هستم.


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۳۰

نظرات  (۵)

لیست کردن کتابهایی که خوندین چه فایده ای داره وقتی نمیگین از کدوم راضی بودین و از کدوم ناراضی و دلیلش!

پاسخ:
سلام. اینهایی که لیست کردم کتابهایی بودند که از خواندنشان راضی بودم تقریبا و قابل توصیه هستند. 
خیلی ممنون🌷🌷
پاسخ:
سلامت باشین🌸🌸🌸
سلام بانو جان
من بیشتر با کانال هستم، کاش این مطالب رو داخل کانال هم پست کنید.
تصمیم گرفتم ان شالله در سال جدید درباره دین بیشتر مطالعه کنم. البته ازخیلی پیشتر لیستی که گذاشته بودید رو پیگیر شدم و متاسفانه تو کتابخونهء شهر کوچکمون نیافتم‌ و سرخورده شدم. 
حالا تصمیم بخریدشون دارم‌ان شالله.
راستی پستی هم‌ دربارهء مدیریت زمان بخصوص فضای مجازی بگذادید. ممنون میشم.
پاسخ:
سلام عزیزم. 
راستش متاسفانه مدتی است ورود به تلگرام بسیار مشکل شده. از طرفی نصب اپلیکیشن هایی مثل سروش هم روی گوشی من امکان نداره؛ فغلا با وبلاگ باشید تا ببینیم چکار می‌شه کرد. 
زهرا جان درباره مطالعه در حوزه دین که تصمیم بسیار عالی هم هست، انشاالله یک لیست کامل رو منتشر می‌کنم که اگر امکانش بود تهیه و مطالعه کنید؛ اما اگر دسترسی ندارید از منایع موچود و در دسترس غافل نشوید و به نظرم مطالعه منابع دست اول خیلی راهگشاست؛ مثل مطالعه خود قرآن با تفسیرهای در دسترسی مثل تفسیر نور یا نمونه یا تسنیم که به نظر میاد در کتابخانه‌های کوچک هم موجود باشه و اگر نباشه ار طریق کتابخانه‌های الکترونیکی و اپلیکیشن های کتابخوان در دسترس است. انشاالله دو لیست کامل را امروز منتشر میکنم. 
درباره مدیریت زمان هم انشاالله مطلب میگذارم. ممنون از همراهی شما

ممنون عزیزم ممنونم.
ارادتمندم
پاسخ:
سالم باشین الهی. این شب و روزها التماس دعا
زنده باشید.
حاجتتون روا
التماس دعا
پاسخ:
سالم باشین الهی. محتاج دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی