کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

درباره بلاگ

از خدا می‌خواهم
همه دختران دنیا
خوب زندگی کنند
و بودنشان و خوبی‌هایشان
لبخند بنشاند بر لب امامشان (عج)
بشوند نور چشم حضرت
آنچه خوانده ام
دیده‌ام
شنیده‌ام
حس کرده‌ام و فهمیده‌ام
را مادرانه هدیه می‌دهم
به همه دخترانی که
می‌شناسم و نمی‌شناسم
شاید روزی، جایی، به کار کسی بیاید.

***
وقتی نرم نرمک قد می کشند،
میشوند محبوبه پدران.
وقت آیینه و شمعدان و نقل و گل،
خورشید خانه همسرند.
و فرشته بی بال خداوندند،
وقتی ردای مادری تن می کنند.
دخترها ...

۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۳۸

صد و هفتاد و پنج

می‌دانم شاید سخت باشد اما بعد از ازدواج باور کن دو پدر و دو مادر داری.
جز این فکر کنی ساده ترین حرفهای خانواده همسرت ممکن است آزرده‌ات کند و آرامشت را برهم بزند.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۴

نظرات  (۳)

سلام.
اکثرا تا مرحله ی مامان و بابا صدا زدن مامان بابای همسر پیش میرن ولی واقعا سخت به نظر میاد. 
ممنون از کوچک های خیلی بزرگ تون.  
پاسخ:
سلام. بسیار سخته اما شدیدا به آرامش آدم کمک میکنه.
 تنش ها و اصطکاک‌ها رو کاهش میده و در افزایش محبت همسر خیلی موثره. 
من وقتی از حرف مادر همسرم ناراحت یا دلگیر میشدم، به این فکر می کردم اگر این حرف را مادر خودم هم میزد، ناراحت میشدم یا نه.
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۲۳ قاصدک بارون
چه حرف خوبی
چیزی که من کم کم باورش کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی