کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

درباره بلاگ

از خدا می‌خواهم
همه دختران دنیا
خوب زندگی کنند
و بودنشان و خوبی‌هایشان
لبخند بنشاند بر لب امامشان (عج)
بشوند نور چشم حضرت
آنچه خوانده ام
دیده‌ام
شنیده‌ام
حس کرده‌ام و فهمیده‌ام
را مادرانه هدیه می‌دهم
به همه دخترانی که
می‌شناسم و نمی‌شناسم
شاید روزی، جایی، به کار کسی بیاید.

***
وقتی نرم نرمک قد می کشند،
میشوند محبوبه پدران.
وقت آیینه و شمعدان و نقل و گل،
خورشید خانه همسرند.
و فرشته بی بال خداوندند،
وقتی ردای مادری تن می کنند.
دخترها ...

۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۷

سیصد و هفده

۹۷ درصد از مردم جهان هدف ندارند.
یعنی فقط ۳ درصد از مردم جهان هدف دارند.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۶

نظرات  (۶)

منبعی هم داره این آمار؟
پاسخ:
تا جایی که می دانم این آمار براساس تحقیقات دانشگاه استنفورد است.
۱۶ تیر ۹۵ ، ۲۰:۲۵ بنت الرضا
ینی در واقع ما فک می کنیم هدف داریم ولی در واقع نداریم، هوم؟
پاسخ:
بله یکی از مهمترین دلایل این است که ما معمولا مقصد ( کمال، سعادت، بندگی، خوشبختی و ...) را با هدف که کاملا باید روشن و شفاف و زمانمند باشد اشتباه می گیریم.
یا رئوف

هدف قرار ملاقاتی که داریم:وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّکُمْ مُلَاقُوهُ: و از خدا بپرهیزید و بدانید او را ملاقات خواهید کرد.

 رفتن رسیدن...
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۰:۰۲ با اسم مستعار مریم
سلام
من یکی از خواننده های خاموش وب سایتتون هستم
یک مسئله ای هست میخوام از تجربیاتتون استفاده کنم. کجا باید با شما در ارتباط باشم؟ایمیلتون رو میدید؟
پاسخ:
سلام مریم جان. در بخش ارتباط با من یا با گذاشتن پیام خصوصی میشود طرح مسئله کنید. آدرس ایمیل بنده هم koochakebozorg@gmail.com 
البته راستش من مشاور نیستم اما اگر کمکی از دستم بر بیاد در خدمتم.
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۱:۱۴ با اسم مستعار مریم
مسئله ای که میخوام بگم خیلی طولانیه. وقت دارید؟
پاسخ:
شما بفرمایید اگر بتوانم کمک کنم در خدمتم.
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۸:۲۱ با اسم مستعار مریم
در قسمت تماس با من نوشتم مسئله را. ایمیل هم گذاشتم
چه جور جوابم رو میدید؟ به ایمیلم؟
پاسخ:
در فرصت مناسب در حد توان به ایمیلتان انشاالله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی