کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

درباره بلاگ

از خدا می‌خواهم
همه دختران دنیا
خوب زندگی کنند
و بودنشان و خوبی‌هایشان
لبخند بنشاند بر لب امامشان (عج)
بشوند نور چشم حضرت
آنچه خوانده ام
دیده‌ام
شنیده‌ام
حس کرده‌ام و فهمیده‌ام
را مادرانه هدیه می‌دهم
به همه دخترانی که
می‌شناسم و نمی‌شناسم
شاید روزی، جایی، به کار کسی بیاید.

***
وقتی نرم نرمک قد می کشند،
میشوند محبوبه پدران.
وقت آیینه و شمعدان و نقل و گل،
خورشید خانه همسرند.
و فرشته بی بال خداوندند،
وقتی ردای مادری تن می کنند.
دخترها ...

۲۰ تیر ۹۵ ، ۲۳:۱۶

سیصد و نوزده

روزانه حتی به قدر یک دقیقه با امام زمان علیه السلام حرف بزنیم
ایشانند منشا خیر عالم...

+به بهانه بد بودن و بد شدن ارتباط با حضرت را قطع نکنیم.
+المستغاث بک یا صاحب الزمان
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۰

نظرات  (۴)

۲۱ تیر ۹۵ ، ۰۳:۳۵ بنت الرضا
پلاس اول.... هق هق....
سلام
من از اوناییم که هر روز با ایشان حرف می زنم ولی جوابی نمی شنوم.  و این برام خیلی آزار دهنده است.  لطفا بهم نگید  ایشان جواب میدن و ما نمی فهمیم
ارتباط باید دو طرفه باشه تا محبت ایجاد بشه.  وقتی یه عمر با کسی حرف بزنی که نمی تونی صداشو و یا  حتی اثرش را  ببینی خیلی ناراحت کننده است.  
   
پاسخ:
سلام. من اما مومنم به اینکه سلام های ما تنها جواب سلام ساده و کودکانه ای است به توجهات پدرانه ایشان. که رد پای حضرت در همه جای عالم هست. در بارش برف و باران که بکم ینزل الغیث... که حتی نان سر سفره ما به لطف ایشان است که بیمنه رزق الوری...
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۳:۵۷ با اسم مستعار مریم
پس من منتظر ایمیلتون هستم.
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۳۴ کبوتر حرم
سلام دوست عزیز

شما چه جوری تونستید وبلاگتون رو ثبت کنید یعنی اینکه من تا گوگل میزنم کوچک های بزرگ وبلاگ شما بالا میاد ولی وبلاگ من بالا نمیاد؟؟؟
پاسخ:
سلام علیکم. من هیچ کار خاصی در این زمینه نکردم اصلا و وبلاگ را هم جایی ثبت نکردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی