کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

درباره بلاگ

از خدا می‌خواهم
همه دختران دنیا
خوب زندگی کنند
و بودنشان و خوبی‌هایشان
لبخند بنشاند بر لب امامشان (عج)
بشوند نور چشم حضرت
آنچه خوانده ام
دیده‌ام
شنیده‌ام
حس کرده‌ام و فهمیده‌ام
را مادرانه هدیه می‌دهم
به همه دخترانی که
می‌شناسم و نمی‌شناسم
شاید روزی، جایی، به کار کسی بیاید.

***
وقتی نرم نرمک قد می کشند،
میشوند محبوبه پدران.
وقت آیینه و شمعدان و نقل و گل،
خورشید خانه همسرند.
و فرشته بی بال خداوندند،
وقتی ردای مادری تن می کنند.
دخترها ...

۲۸ اسفند ۹۷ ، ۱۲:۲۲

سال نو

سالی که گذشت: 

با یکی از بزرگترین ترس‌های زندگیم که سالها نتوانسته بودم نزدیکش شوم، روبرو شدم. سخت‌ترین روز شاید روز مواجهه با آن ترس بزرگ بود اما به وحشتناکی تصوراتم نبود انصافا. حالا که به عقب برمیگردم با خودم می‌گویم کاش زودتر این مواجهه اتفاق افتاده بود.

نیمه دوم سال با همه نشیب و سختی‌هایش، این حسن را داشت که کتابهای خوبی خواندم. تنها مونس شب بیداری‌هایم همین کتابها بودند. 

قدر داشته‌ها و سلامتی و ساعتهای بی رنج را بیشتر دانستم. چه روزها که بی درد و سختی می‌گذرد و حواسمان نیست.

زبانی را که از نوجوانی دوستش داشتم، شروع کردم و این عالی بود. 

یک کار مهم نیمه تمام را تمام کردم. 

یک پروژه سخت را تمام کردم و تحویل دادم و نفس راحتی کشیدم.

در یک همایش عالی شرکت کردم.

پیش قدم شدیم و به دیدن دو نفر از اقوام که رابطه‌ را با ما قطع کرده بود، رفتیم. 

مادرم به لطف الهی بهتر شده‌اند و فعلا نیازی به عمل ندارند.  

اما بجای همه اینها کاش بنده بهتری بودم... راضی‌تر...شاکرتر...آرام‌تر...عبدتر...

+همه اینها را گفتم که بگویم زندگی آمیختگی تلخی‌ها و شیرینی‌هاست. فقط باید دنبال شیرینی‌ها گشت. امسال برای ما سال راحتی نبود اما وقتی خوب نگاه کردم توانستم شیرینی‌هایش را پیدا کنم. قبل از خداحافظی با سال ۹۷برای اینکه در حال شکر وارد سال نو شویم، بنشینیم خیرها و لطف‌های الهی را در دل همین سختی‌ها پیدا کنیم. 

+از همه التماس دعای ویژه دارم و زیباترین و نورانی‌ترین و شاداب‌ترین روزها را برایتان آرزو میکنم.

+المستغاث بک یا صاحب الزمان


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۸

نظرات  (۳)

۲۸ اسفند ۹۷ ، ۱۲:۳۳ پلڪــــ شیشـہ اے
:)

سلام بانو.
عاقبت بخیر باشید و تندرست
سال نوتون پر از لبخند و آرامش

التماس دعا
پاسخ:
هزار بار سلام بانو جان. ممنونم از محبتتون. جمیع خیر دنیا و آخرت نصیب شما و همه بشه الهی. محتاج و ملتمس دعا هستم.
منم هم امیدوارم سال جدید شاکرتر و راضی تر باشم پیشش
پاسخ:
انشاالله :)
سلام دوست مهربان م . 
عیدتان مبارک . هم عید ِ سال نو ، هم عید ِ. میلاد امام جان هایمان. من از صمیم دل وهایتان از عمق جان برایتان دعا میکنم که روزگارتان بر وفق مراد ، جانتان سلامت و عاقبتتان بخیر باد. 
امید که سالی لبریز از اتفاق های خوب پیش رو داشته باشید. 
یقین دارم مهربان تر از آن هستید که دوستانتان را دعا نکنید، مگر نه؟ 

ایام به کام. 
پاسخ:
سلام دوست عزیزم. چقدر پیام دلنشین و امید بخشی بود. یک دنیا از محبتتان ممنونم. دعاگو هستم و همچنان امیدوار به دعای خوبانی مثل شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی