کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

کوچک‌های بزرگ

برای همه دختران ایران

درباره بلاگ

از خدا می‌خواهم
همه دختران دنیا
خوب زندگی کنند
و بودنشان و خوبی‌هایشان
لبخند بنشاند بر لب امامشان (عج)
بشوند نور چشم حضرت
آنچه خوانده ام
دیده‌ام
شنیده‌ام
حس کرده‌ام و فهمیده‌ام
را مادرانه هدیه می‌دهم
به همه دخترانی که
می‌شناسم و نمی‌شناسم
شاید روزی، جایی، به کار کسی بیاید.

***
وقتی نرم نرمک قد می کشند،
میشوند محبوبه پدران.
وقت آیینه و شمعدان و نقل و گل،
خورشید خانه همسرند.
و فرشته بی بال خداوندند،
وقتی ردای مادری تن می کنند.
دخترها ...

۰۸ مهر ۹۸ ، ۱۵:۵۸

شرح ایام رفته

روزهایی که گذشت، بیشتر از همیشه خانه بودم و خانه‌داری کردم. لیست غذایی متنوع نوشتم و چسباندم به در یخچال. وضعیت خورد و خوراکمان را سروسامان بیشتری دارم. کیک‌های جدید یاد گرفتم و پختم. غذاهای سنتی بیشتری پختم. فوت و فن تعدادی از این غذاها را از یک آشپز خوب یاد گرفتم. فست فود و غذای نیمه آماده نخوردیم. مهمانی دادیم، کتاب خواندم، فیلم دیدم. یک حوزه خوب نزدیک خانه پیدا کردم که شاید به جمع طلبه‌هایش بپیوندم. داروهایم را کم کردم اما عوارضش همچنان پابرجاست اما همین هم خوب است. رنج کشیدم و اشک ریختم اما دارو را کم کردیم و حالا خوشحالم. یک مسئله شخصی قدیمی که از اول ازدواج آزارم میداد به لطف الهی راحت‌تر از آنچه فکرش را می‌کردم حل و فصل شد. با هم قرار و مدار جدید گذاشتیم. کمی بیشتر از قبل بی‌توجه به قضاوت دیگران زندگی کردم. تفسیر را مجدد شروع کردم. و بیش از پیش ایمان آوردم با این حجم کتاب و منابع صوتی و تصویری خوب در دسترس، هر خانه یک دانشگاه تمام عیار امن و بی حاشیه است. سعی میکنم آموخته‌هایم را اینجا با شما به اشتراک بگذارم. عجالتا یک کتاب خوب در حوزه عقاید شیعه که هم جذاب و روان است و هم مستند، معرفی می‌کنم: مناظره دکتر و شیخ، محمدحسن شجاعی فرد، انتشارات امیرکبیر*

*این کتاب در اپلیکیشن طاقچه موجود است. 

+المستغاث بک یا صاحب الزمان

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۸

نظرات  (۱)

۰۸ مهر ۹۸ ، ۱۶:۰۲ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام بانو جان

تن تان سلامت، روحتان شاداب به حق دعای حضرت حجة عج الله تعالی فرجه الشریف

مشتاق خواندن تجربیات و دانسته های ارزشمندتان هستیم.

پاسخ:
هزار بار سلام.
از لطف و دعای عالی شما یک دنیا ممنونم. لطف شماست اما چشم انشاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی